- Anglický a nemecký jazyk na úrovni B2 (alebo vyššie)
- Znalosti s MS Office
Myslíš si, že by si bol vhodný kandidát? Pošli nám životopis a v prípade, že sa pozícia znova otvorí, radi ťa oslovíme. Neprehliadni ani aktuálne ponuky.
Home Office a flexi pracovný čas
Atraktívne finančné ohodnotenie
Občerstvenie na pracovisku
Podpora zdravia
Masáže a fyzio cvičenia
Kariérny rast a vzdelávanie
Firemná kultúra
Teambuildingové aktivity
DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH
Práca Project Management Officer zjednocuje pohľady konzultantov, vývojárov i klientov a je prvým kontaktom aj pre samotný projektový tím. Výkonný asistent manažéra sa stará o to, aby všetko fungovalo podľa plánu a požiadaviek klientov a svojich kolegov vedie k spoločnému úspechu. V msg life máš príležitosť rásť ako office management specialist. Si organizovaný assistent project manager a máš chuť rásť? Radi ťa uvidíme.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude podpora projektových a programových manažérov pri vedení ich projektov v priebehu plánovania, implementácie a ukončenia projektu. Súčasťou práce je aktívna komunikácia v nemeckom jazyku. Zdokonaluj svoje organizačné zručnosti ako Asistent projektového manažéra a office operations specialist. Budeš členom agilného tímu v perspektívnej spoločnosti.
Popis pracovnej pozície