Service delivery manager

Ľutujeme, táto pracovná pozícia je uzatvorená.

Myslíš si, že by si bol vhodný kandidát? Pošli nám životopis a v prípade, že sa pozícia znova otvorí, radi ťa oslovíme. Neprehliadni ani aktuálne ponuky.

Kľúčové znalosti pre pozíciu Service Delivery Manager

  • Niekoľkoročné predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii sú nevyhnutnosťou.
  • Na pozícii IT servisného manažéra je nevyhnutná znalosť nemeckého a anglického jazyka na úrovni B2/C1.

Úlohy a pracovná náplň pre pozíciu Service Delivery Manager

  • Na pozícii service delivery manager budeš viesť tím špecialistov poskytujúcich 2./3. level support zákazníkom pri riešení incidentov.
  • Budeš zodpovedný za koordináciu pravidelných prechodov na nové verzie systému (cca 1x do mesiaca).
  • So zákazníkmi budeš v neustálom kontakte v nemeckom aj anglickom jazyku a na pravidelnej báze budeš komunikovať technické detaily.
  • Okrem komunikácie so zákazníkmi a členmi tímu budeš úzko spolupracovať aj so subdodávateľmi s cieľom zabezpečiť riešenie problémov, údržbu a efektívnu podporu koncových používateľov.
  • Ako service delivery manager budeš koordinovať riešenie incidentov a prevezmeš zodpovednosť za ich včasné riešenie.
  • Tvojou úlohou bude udržiavať prehľad o produkčných incidentoch, analyzovať náklady a efektívnosť tímu ako aj vyriešenia incidentov v súlade s nastavenými SLA. Následne budeš tieto informácie reportovať ďalej.
  • Budeš koordinovať podporu počas kritických situácii a odstraňovanie neodkladných incidentov.

Technológie a nástroje, s ktorými pracuje Service Delivery Manager

  • Jira
  • Cloud, AWS, ServiceNow
  • Office 365
  • Teams Collaboration

Požiadavky pre pracovnú pozíciu Service Delivery Manager

  • Niekoľkoročné predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii sú nevyhnutnosťou.
  • Skúsenosť s tvorbou a riadením viacčlenného tímu.
  • Na pozícii IT servisného manažéra je nevyhnutná znalosť nemeckého a anglického jazyka na úrovni B2/C1.
  • Schopnosť riešiť problémy aj v kritických situáciách.
  • Ochota pohotovostne reagovať na neočakávané incidenty.
  • Znalosť softvéru Jira, prehľad o Cloud, AWS, ServiceNow a vývojového cyklu softvéru.
  • Komunikačné a prezentačné zručnosti, analytické myslenie.
  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
  • Samostatnosť, presnosť, zodpovednosť.

Naša ponuka pre pracovnú pozíciu Service Delivery Manager

  • Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá vývojom softvérových riešení pre popredných klientov v oblasti poisťovníctva.
  • Príjemná pracovná atmosféra s profesionálnym a priateľským tímom kolegov.
  • Atraktívne finančné ohodnotenie, motivujúce odmeny a prémie.
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu.
  • Systém zaujímavých zamestnaneckých benefitov v oblasti zdravia, vzdelávania a oddychu.
  • Kvalitné interné aj externé vzdelávanie, jazykové kurzy na pracovisku i nákup odbornej literatúry podľa vlastnej preferencie.
  • Možnosť práce z domu alebo z kancelárie v Bratislave, Košiciach či Žiline podľa dohody.

Atraktívne benefity

Čo ti ponúkame?

Home Office a flexi pracovný čas

Atraktívne finančné ohodnotenie

Občerstvenie na pracovisku

Podpora zdravia

Masáže a fyzio cvičenia

Kariérny rast a vzdelávanie

Firemná kultúra

Teambuildingové aktivity

DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH

Chceš vedieť viac o pozícii Service Delivery Manager

Práca v IT java developer msg life Slovakia

Na pozícii Service Delivery Managera budeš viesť tím špecialistov poskytujúcich 2./3. úroveň technickej podpory zákazníkom pri riešení incidentov a koordinovať pravidelné prechody na nové verzie systému. Budeš komunikovať v nemeckom a anglickom jazyku, spolupracovať so zákazníkmi, členmi tímu aj subdodávateľmi s cieľom zabezpečiť efektívne riešenie problémov a údržbu systémov.

Potrebuješ mať niekoľkoročné skúsenosti na podobnej pozícii, znalosť nemeckého a anglického jazyka (B2/C1) a analytické myslenie.

Popis pracovnej pozície