- Niekoľkoročné predchádzajúce pracovné skúsenosti na obdobnej pozícii sú nevyhnutnosťou.
- Na pozícii IT servisného manažéra je nevyhnutná znalosť nemeckého a anglického jazyka na úrovni B2/C1.
Myslíš si, že by si bol vhodný kandidát? Pošli nám životopis a v prípade, že sa pozícia znova otvorí, radi ťa oslovíme. Neprehliadni ani aktuálne ponuky.
Home Office a flexi pracovný čas
Atraktívne finančné ohodnotenie
Občerstvenie na pracovisku
Podpora zdravia
Masáže a fyzio cvičenia
Kariérny rast a vzdelávanie
Firemná kultúra
Teambuildingové aktivity
DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH
Na pozícii Service Delivery Managera budeš viesť tím špecialistov poskytujúcich 2./3. úroveň technickej podpory zákazníkom pri riešení incidentov a koordinovať pravidelné prechody na nové verzie systému. Budeš komunikovať v nemeckom a anglickom jazyku, spolupracovať so zákazníkmi, členmi tímu aj subdodávateľmi s cieľom zabezpečiť efektívne riešenie problémov a údržbu systémov.
Potrebuješ mať niekoľkoročné skúsenosti na podobnej pozícii, znalosť nemeckého a anglického jazyka (B2/C1) a analytické myslenie.
Popis pracovnej pozície