14

Office manažérka projektového riadenia Zuzka ti prezradí, aká je jej náplň práce

Office manažérka Zuzka nastúpila do msg life Slovakia, aby priamo podporila projektových a programových manažérov. Hľadala prácu, ktorá ju bude dlhodobo napĺňať a rozhodla sa, že svoje skúsenosti využije práve u nás. Zaujíma ťa, ako vyzerá bežný deň na pozícií v PMO a aké vlastnosti by mal mať úspešný uchádzač? Zuzka pre teba pripravila malý ťahák, ktorý ti pomôže na ceste za vysnívanou prácou.

Ako dlho pôsobíš v msg life Slovakia?

„V msg life Slovakia pôsobím od marca 2020.“

Na akú pozíciu si nastúpila?

„Nastúpila som na pozíciu Office manager projektového riadenia.“

Ako si sa dostala k projektovému manažmentu?

„Hľadala som prácu, ktorá by ma dlhodobo napĺňala, mohla by som v nej profesionálne rásť, zlepšovať svoje PC zručnosti a jazykové kompetencie.“

Čo ťa zaujalo na práci v msg life Slovakia? Prečo si si vybrala práve nás?

„Ako prvé ma zaujala pracovná ponuka, ktorá sa mi zdala náročná a váhala som, či sa prihlásiť alebo nie. Zobrala som to ako výzvu, bojovala o miesto a dnes som šťastná, že mi to vyšlo. Teraz chápem, prečo som absolvovala niekoľko kôl pohovorov. Prečo som si vybrala msg life Slovakia? Vedela som, že danú prácu chcem a mala som dobrý pocit z ľudí, ktorí so mnou viedli prijímací pohovor, ako aj z celkovej atmosféry. Veľmi milo ma prekvapil osobný prístup a záujem zo strany budúceho zamestnávateľa. Vážila som si a doteraz si vážim jeho nasadenie a prístup k zamestnancom. msg life Slovakia navyše ponúka ako jedna z mála firiem širokú škálu benefitov. Je to aj baby/family-friendly spoločnosť, takže dokážem skĺbiť pracovné povinnosti s rodinnými a súkromnými radosťami.“

Pracovné prostredie msg life Slovakia
Office manažérka projektového riadenia hovorí V msg life slovakia môžem skĺbiť pracovné povinnosti a súkromné radosti

V čom sa práca u nás líši od predchádzajúcich pracovných skúseností?

„Pracovnými podmienkami, atmosférou v kolektíve, firemnou filozofiou a hodnotou človeka. V msg life Slovakia som človek a nie číslo.“

Ako vyzerá tvoj bežný pracovný deň?

„Priznám sa, že som nezažila dva rovnaké pracovné dni za sebou. Každý deň je iný a prináša so sebou množstvo výziev, a to je dobre. Inak by som sa nudila. Každé ráno aj počas dňa si však spravím kávičku a snažím sa socializovať s kolegami, ak to pracovné povinnosti dovolia. Táto činnosť mi chýbala aj na home-office. V podstate celý deň riešim agendu, úlohy a požiadavky, ktoré sú buď pravidelné, ale aj také, ktoré sa vzťahujú na konkrétne meetingy v danom dni.“

Na čom pracuješ?

„Momentálne pracujem na viacerých projektoch. Dvoch zákazníckych a jednom internom. Je ťažké opísať pozíciu office manažérky projektového riadenia, pretože máme veľmi široké portfólio činností. Záleží na tom, ako dlho je človek na tejto pozícii a potrebuje čas, aby nazbieral potrebné skúsenosti a vedomosti z našej brandže. Starám sa, aby bol na projektoch prehľad z pohľadu kontrolingových, organizačných a finančných vecí. A pod túto charakteristiku sa zmestí skutočne veľa činností. Office manažérka projektového riadenia je súčasťou projektového manažmentu, priamo sa podieľa na jeho činnostiach a podporuje projektového a programového manažéra v rámci jeho projektu.“

Aké projekty máš aktuálne pod palcom?

„Signal Iduna a VHV.“

S kým všetkým komunikuješ a riešiš prípadné problémy?

„Komunikujem s mojimi projektovými a programovými manažérmi ale tiež s kolegami, ktorí na projekte spolupracujú.“

Komunikácia s projektovým manažmentom
Zuzka komunikuje s projektovými a programovými manažérmi aj s ďalšími kolegami

Aké programy využívaš pri práci?

„Pracujem s MS Office, väčšinu času, 99,9 %, pracujem s Excelom. V rámci tímu využívame aj OneNote a samozrejme PowerPoint. Pre komunikáciu a prezentovanie StarLeaf, Unify, Fastwiever. Pracujem aj s ERP, JIRA a CRP.“

Aké zručnosti/vedomosti sú dôležité pre tvoju pracovnú pozíciu?

„Dobré komunikačné schopnosti, jazyková zdatnosť, kľúčové je ovládať Excel na pokročilej úrovni. Kto nie je tabuľkový typ a neznáša Excel, bude nešťastný. Potrebná je aj vnútorná motivácia, chuť učiť sa novým veciam, pokoj, dôslednosť, zodpovednosť, vedieť si určiť priority, správne rozložiť čas a energiu na úlohy.“

Čo máš na svojej práci najradšej?

„Zdokonaľujem sa v cudzích jazykoch a v práci s programami, zvlášť s Excelom. Vidím na sebe veľký progres v porovnaní s mojimi vedomosťami, keď som nastúpila do práce. Nevýhodou je časová náročnosť.“

Akí sú tvoji kolegovia?

„Moji kolegovia sú naozaj super. Sú priateľskí, veselí a vždy pomôžu. Môžem sa na nich spoľahnúť.“

Office manager v msg life Slovakia
Priateľskí kolegovia vytvárajú príjemnú pracovnú atmosféru

Aké vlastnosti by mal mať tvoj nový kolega, aby zapadol do kolektívu?

„Jednoznačne by mal mať zmysel pre humor a dávku entuziazmu.“

3 slová, ktoré ti napadnú, keď sa povie msg life Slovakia?

„Istota, stabilita, progress, tvorivá priateľská klíma. (6 slov, nevadí?) :)“

Prílohu väčšiu ako 4MB pošlite na
jobs.sk@msg-life.com

Pridaj sa k nám!

    *

    *

    Prevádzkovateľom spracúvajúcim Vaše osobné údaje je spoločnosť msg life Slovakia s. r. o., Hraničná 18, 821 05 Bratislava, IČO: 35800780. Osobné údaje v rozsahu životopisu, žiadosti o prijatie do zamestnania, motivačného listu, resp. ďalších podkladov s Vašimi osobnými údajmi doplnených o prípadné poznámky z výberového konania sa budú spracúvať na účely výberového konania a vytvárania databázy uchádzačov pre budúce výberové konania vo vyššie uvedenom rozsahu po dobu 3 rokov. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať na e-mailovej adrese: jobs@msg-life.com alebo písomným oznámením na adrese prevádzkovateľa. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na spracovanie osobných údajov založené na súhlase pred jeho odvolaním. Osobné údaje môže spracúvať aj prevádzkovateľom poverený sprostredkovateľ (poskytovateľ systému), spoločnosť recruitis.io s. r. o., Chmelova 357/2, 500 03 Hradec Králové, Česká republika, IČ: 27508391. Viac informácií o spracúvaní osobných údajov nájdete tu>.

    Voľné pracovné ponuky