Office manažérka projektového riadenia Zuzka ti prezradí, aká je jej náplň práce
Office manažérka Zuzka nastúpila do msg life Slovakia, aby priamo podporila projektových a programových manažérov. Hľadala prácu, ktorá ju bude dlhodobo napĺňať a rozhodla sa, že svoje skúsenosti využije práve u nás. Zaujíma ťa, ako vyzerá bežný deň na pozícií Project Management officer – PMO a aké vlastnosti by mal mať úspešný uchádzač? Zuzka pre teba pripravila malý ťahák, ktorý ti pomôže na ceste za vysnívanou prácou.

V článku sa dozvieš:
Ako dlho pôsobíš v msg life Slovakia?
„V msg life Slovakia pôsobím od marca 2020.“
Na akú pozíciu si nastúpila?
„Nastúpila som na pozíciu Office manager projektového riadenia.“
Ako si sa dostala k projektovému manažmentu?
„Hľadala som prácu, ktorá by ma dlhodobo napĺňala, mohla by som v nej profesionálne rásť, zlepšovať svoje PC zručnosti a jazykové kompetencie.“
Čo ťa zaujalo na práci v msg life Slovakia? Prečo si si vybrala práve nás?
„Ako prvé ma zaujala pracovná ponuka, ktorá sa mi zdala náročná a váhala som, či sa prihlásiť alebo nie. Zobrala som to ako výzvu, bojovala o miesto a dnes som šťastná, že mi to vyšlo. Teraz chápem, prečo som absolvovala niekoľko kôl pohovorov. Prečo som si vybrala msg life Slovakia? Vedela som, že danú prácu chcem a mala som dobrý pocit z ľudí, ktorí so mnou viedli prijímací pohovor, ako aj z celkovej atmosféry. Veľmi milo ma prekvapil osobný prístup a záujem zo strany budúceho zamestnávateľa. Vážila som si a doteraz si vážim jeho nasadenie a prístup k zamestnancom. msg life Slovakia navyše ponúka ako jedna z mála firiem širokú škálu benefitov. Je to aj baby/family-friendly spoločnosť, takže dokážem skĺbiť pracovné povinnosti s rodinnými a súkromnými radosťami.“

V čom sa práca u nás líši od predchádzajúcich pracovných skúseností?
„Pracovnými podmienkami, atmosférou v kolektíve, firemnou filozofiou a hodnotou človeka. V msg life Slovakia som človek a nie číslo.“
Ako vyzerá tvoj bežný pracovný deň?
„Priznám sa, že som nezažila dva rovnaké pracovné dni za sebou. Každý deň je iný a prináša so sebou množstvo výziev, a to je dobre. Inak by som sa nudila. Každé ráno aj počas dňa si však spravím kávičku a snažím sa socializovať s kolegami, ak to pracovné povinnosti dovolia. Táto činnosť mi chýbala aj na home-office. V podstate celý deň riešim agendu, úlohy a požiadavky, ktoré sú buď pravidelné, ale aj také, ktoré sa vzťahujú na konkrétne meetingy v danom dni.“
Na čom pracuješ?
„Momentálne pracujem na viacerých projektoch. Dvoch zákazníckych a jednom internom. Je ťažké opísať pozíciu office manažérky projektového riadenia, pretože máme veľmi široké portfólio činností. Záleží na tom, ako dlho je človek na tejto pozícii a potrebuje čas, aby nazbieral potrebné skúsenosti a vedomosti z našej brandže. Starám sa, aby bol na projektoch prehľad z pohľadu kontrolingových, organizačných a finančných vecí. A pod túto charakteristiku sa zmestí skutočne veľa činností. Office manažérka projektového riadenia je súčasťou projektového manažmentu, priamo sa podieľa na jeho činnostiach a podporuje projektového a programového manažéra v rámci jeho projektu.“
Aké projekty máš aktuálne pod palcom?
„Signal Iduna a VHV.“
S kým všetkým komunikuješ a riešiš prípadné problémy?
„Komunikujem s mojimi projektovými a programovými manažérmi ale tiež s kolegami, ktorí na projekte spolupracujú.“

Aké programy využívaš pri práci?
„Pracujem s MS Office, väčšinu času, 99,9 %, pracujem s Excelom. V rámci tímu využívame aj OneNote a samozrejme PowerPoint. Pre komunikáciu a prezentovanie StarLeaf, Unify, Fastwiever. Pracujem aj s ERP, JIRA a CRP.“
Aké zručnosti/vedomosti sú dôležité pre tvoju pracovnú pozíciu?
„Dobré komunikačné schopnosti, jazyková zdatnosť, kľúčové je ovládať Excel na pokročilej úrovni. Kto nie je tabuľkový typ a neznáša Excel, bude nešťastný. Potrebná je aj vnútorná motivácia, chuť učiť sa novým veciam, pokoj, dôslednosť, zodpovednosť, vedieť si určiť priority, správne rozložiť čas a energiu na úlohy.“
Čo máš na svojej práci najradšej?
„Zdokonaľujem sa v cudzích jazykoch a v práci s programami, zvlášť s Excelom. Vidím na sebe veľký progres v porovnaní s mojimi vedomosťami, keď som nastúpila do práce. Nevýhodou je časová náročnosť.“
Akí sú tvoji kolegovia?
„Moji kolegovia sú naozaj super. Sú priateľskí, veselí a vždy pomôžu. Môžem sa na nich spoľahnúť.“

Aké vlastnosti by mal mať tvoj nový kolega, aby zapadol do kolektívu?
„Jednoznačne by mal mať zmysel pre humor a dávku entuziazmu.“
3 slová, ktoré ti napadnú, keď sa povie msg life Slovakia?
„Istota, stabilita, progress, tvorivá priateľská klíma. (6 slov, nevadí?) :)“