18
msg life SlovakiaPracovná ponukaIssue Manager

Issue Manager

Miesto vykonávania práce

Home Office

Forma práce

Hlavný pracovný pomer
Skrátený úväzok
Živnosť

Mzdové podmienky

2000 € brutto Konkrétna výška mesačnej mzdy závisí od znalostí a skúseností kandidáta.

Jazykové požiadavky

Nemecký jazyk

Vyžaduje sa pokročilejšia verzia jazyka na úrovni B2.

Ponúkame ti prácu na pozícii Issue Manager s nemeckým jazykom. Tvojou hlavnou pracovnou náplňou bude organizácia a koordinácia vývojového procesu a defect managementu softvérových systémov v oblasti poistenia pre materskú spoločnosť v Nemecku a jej zákazníkov. Ako Issue manažér sa staneš súčasťou agilného tímu a budeš sa podieľať na jednom z našich najvýznamnejších projektov.

Pracovať budeš formou Home Office, no občas si zájdeš aj do našej kancelárie, kde ťa vždy veľmi radi uvidíme. Pracovná pozícia Issue Managera v msg life Slovakia je vhodná pre tých, ktorí hľadajú stabilné pracovné miesto a zaujímavú prácu v medzinárodnom tíme.

Mám záujem

Čo ťa u nás čaká

  • Organizácia a koordinácia vývojového procesu a defect managementu softvérových systémov v oblasti životného, neživotného a zdravotného poistenia, ako i rôznych podporných systémov (Partner, Billing).
  • Zodpovednosť za dodržiavanie štandardných procesov.
  • Podieľanie sa na plánovaní, riadení a monitorovaní priebehu analýzy, koncepcie, implementácie, opravy chýb, testovania a delivery softvéru.
  • Počiatočné nastavenie a rollout Jira projektov pre task a ticket management.
  • Organizácia a realizácia pravidelných stretnutí s vedúcimi projektu a projektových oddelení, reporting.
  • Plánovanie deliveries v súčinnosti so zákazníkom, s vedúcimi projektu a testovacím oddelením.
  • Dlhodobý stabilný pracovný pomer v pobočke nemeckej spoločnosti, ktorá je lídrom v poskytovaní štandardných riešení v oblasti poisťovníctva a finančníctva.
  • Používané technológie: Jira, Confluence, Office 365, Teams Collaboration, Excel.

Čo od teba očakávame

  • Viacročné pracovné skúsenosti na podobnej pozícii.
  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. alebo II. stupňa.
  • Schopnosť identifikovať, priorizovať a prideľovať tasky a tickety, a koordinovať celý proces ich riešenia.
  • Schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme, samostatnosť, presnosť, zodpovednosť.
  • Znalosti softvéru Jira a SQL sú výhodou.

Prečo sa u nás zamestnať

Náš zamestnanecký program a benefity vnímame ako motiváciu, podporu a vďaku za tvoje pracovné nasadenie a snahu. Aby sme sa mohli sústrediť na dôležité úlohy, potrebujeme sa v práci cítiť dobre. Veríme totiž, že základom silnej a úspešnej spoločnosti sú spokojní zamestnanci.

  • Chápeme, že naši zamestnanci potrebujú oddych. Pridaj sa k nám a uži si až 5 dní dovolenky nad rámec zákona.
  • Každý rok ti preplatíme tvoje obľúbené aktivity až do výšky 200 eur. Na svoje si prídu športovci aj milovníci kníh.
  • Štedro odmeníme tvoju angažovanosť, za sprostredkovanie nového kolegu dostaneš finančnú prémiu.
  • Fitness alebo wellness hoci aj každý deň? Dopraj si ho s kartou MultiSport, vďaka ktorej získaš pestré možnosti relaxu.
  • Nie každý deň je nedeľa! Ak sa necítiš úplne fit alebo potrebuješ viac času na zotavenie, môžeš využiť sick day.
  • Snažíš sa udržiavať rovnováhu medzi pohybom a sedavou prácou? V našom fitku si môžeš zacvičiť vždy, keď máš chuť.
  • Máme radi adrenalín. Ty tiež? Tak potom si určite vychutnáš naše teambuildingové jazdy na motokárach či laser tag.
  • Neustále sa zdokonaľujeme v cudzích jazykoch. Kvalitní lektori nemčiny a angličtiny prichádzajú za nami priamo do firmy.
Všetky benefity

S kým budeš pracovať

úspech tvoria ludia

Spoznaj náš tím