Business & Integration IT konzultant

Nástupný bonus

už od 2 600 €

Mzda: od 2 600 € brutto

Odmeny: Štedré benefity

Forma úväzku: TPP/Skrátený úväzok/Živnosť

Forma práce: Home Office/Office, Full Remote

Miesto práce: Bratislava/Žilina/Košice

Termín nástupu: ASAP

Nástupný bonus

už od 2 600 €

Kľúčové znalosti pre pozíciu Business & Integration IT konzultant

  • Analytické/procesné myslenie, schopnosť stručne, jasne a výstižne štylizovať obsah.
  • Vysoká miera samostatnosti a schopnosti pracovať v dynamickom/flexibilnom prostredí.
  • Nutnosťou sú pracovné skúsenosti v projektovej, alebo consultingovej oblasti.
  • Nemecký jazyk – pokročilý (C1).

Úlohy a pracovná náplň pre pozíciu Business & Integration IT konzultant

  • Zodpovednosť za tvorenie konceptov integrácie msg.Life Factory alebo msg.Insurance Suite do príslušných zákazníckych systémov.
  • Tvorba sofistikovaných konceptov prepojení a rozhraní, práca s IT systémami, databázami, dátovým modelom, mapovanie údajov.
  • Príprava odbornej dokumentácie v nemeckom jazyku s cieľom vytvárať funkčnú špecifikáciu rozhraní.
  • Podieľať sa na konfigurácii a parametrizácii nášho systému, predstavovanie nových funkcionalít a návrhov najvhodnejších riešení pre zákazníka.
  • Účasť na konzultáciách, príprave, koordinácií, koncepcii a realizácií komplexných workshopov, školení a stretnutí so zákazníkmi, pričom v tomto procese s nimi úzko spolupracuješ.
  • Spolupráca s test oddelením a oddelením vývoja, nakoľko si spájajúcim článkom medzi používateľmi systému– zákazníkmi a softvérovým vývojom.
  • Spracovanie technicky zložitých návrhov a realizácia testov.
  • Ochota prevziať zodpovednosť aj v rámci čiastkových projektov.

Technológie a nástroje, s ktorými pracuje Business & Integration IT konzultant

  • JIRA
  • SQL/práca s dátovým modelom
  • SOAP/REST Webservices
  • XML
  • MS Office+Teams

Požiadavky pre pracovnú pozíciu Business & Integration IT konzultant

  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I. , II. stupňa, ideálne v oblasti informatiky, ekonomiky alebo príbuzných odborov.
  • Znalosti a minimálne 2 ročné pracovné skúsenosti s projektovým riadením, alebo na pozícii Business IT Analyst, Business IT Consultant.
  • Nemecký jazyk C1 – pokročilý, znalosť anglického jazyka je vítaná.
  • Potrebné sú skúsenosti s vytváraním konceptov rozhraní, znalosti databáz/SQL, práca s dátovým modelom, mapovanie údajov, SOAP/REST Webservices, XML.
  • Výhodou sú skúsenosti v oblasti poisťovníctva.
  • Veľkou výhodou je znalosť čítania Java kódu.
  • Ochota absolvovať príležitostné služobné cesty do nemecky hovoriach krajín (v maximálnom rozsahu približne 5 dní za polrok).

Naša ponuka pre pracovnú pozíciu Business & Integration IT konzultant

  • Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá vývojom softvérových riešení pre popredných klientov v oblasti poisťovníctva.
  • Príjemná pracovná atmosféra s profesionálnym a priateľským tímom kolegov.
  • Atraktívne finančné ohodnotenie, motivujúce odmeny a prémie.
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu.
  • Systém zaujímavých zamestnaneckých benefitov v oblasti zdravia, vzdelávania a oddychu.
  • Kvalitné interné aj externé vzdelávanie, jazykové kurzy na pracovisku i nákup odbornej literatúry podľa vlastnej preferencie.
  • Možnosť práce z domu alebo z kancelárie v Bratislave, Košiciach či Žiline podľa dohody.

Atraktívne benefity

Čo ti ponúkame?

Home Office a flexi pracovný čas

Atraktívne finančné ohodnotenie

Občerstvenie na pracovisku

Podpora zdravia

Masáže a fyzio cvičenia

Kariérny rast a vzdelávanie

Firemná kultúra

Teambuildingové aktivity

FAQ

Otázky a odpovede

Business & Integration IT konzultant navrhuje optimálne riešenia pre zákazníka s cieľom zabezpečiť jeho maximálnu spokojnosť. Ako technický konzultant pre životné poistenie máš na starosti tvorbu odborných konceptov a integráciu nášho informačného systému do informačných systémov zákazníkov a tiež poskytovanie supportu a poradenstva pri jeho nasadzovaní.

Medzi tvoje úlohy patrí aj práca s nástrojom Jira a analýza požiadaviek a kontrola zákazníckych ticketov, aktívna komunikácia s oddelením vývoja a testu a, samozrejme, aj s našimi zákazníkmi.

Dôležité je, aby si mal predovšetkým analytické a logické myslenie a technické zručnosti. Nezaobídeš sa ani bez výborných komunikačných a organizačných schopností a IT znalostí. Užitočný ti bude aj prehľad v oblasti poisťovníctva.

Na pozícii budeš potrebovať kreativitu, tímového ducha a zmysel pre detail. Tieto vlastnosti využiješ najmä pri business process automation, teda automatizácii obchodných procesov a pracovných postupov.

Táto pozícia zahŕňa aj časté stretnutia so zákazníkmi, vývojármi a testermi, preto je dôležité, aby si aktívne pristupoval k riešeniu problémov a bol pripravený viesť diskusie. V rámci soft skills budeš teda potrebovať aj diplomatický prístup a schopnosť budovať dobré vzťahy so zákazníkmi. Priateľský a profesionálny prístup je základom, no potrebná je aj asertivita – musíš si vedieť nastaviť svoje hranice tak, aby bola spolupráca efektívna a zákazníci rešpektovali dohodnuté podmienky. Spokojnosť zákazníkov a kvalita poskytovaných služieb je pre nás na prvom mieste.

Znalosť nemčiny na úrovni C1 je viac než vítaná, ale nie je úplnou nevyhnutnosťou. Dôležité je, aby si bol schopný pracovať s nemeckým jazykom a dokázal porozumieť náročným odborným textom, ktoré súvisia s oblasťou poisťovníckeho žargónu, prípadne zákonov. Je preto potrebné, aby si sa v prípade akýchkoľvek nejasností pýtal na detaily a dokázal si správne pochopiť kontext.

Do budúcnosti však od teba očakávame schopnosť vypracovať odborno-technické dokumenty v nemeckom jazyku a aktívne komunikovať s nemeckými kolegami a zákazníkmi. 

Angličtina je na tejto pozícií výhodou. Keďže sme medzinárodná spoločnosť, určite sa s ňou pri svojej práci stretneš aj ty.

Aktívne programovanie v Jave pri tejto pozícii nevyžadujeme. Je však viac než užitočné, ak máš aspoň základné znalosti Javy – teda ak rozumieš kódu a dokážeš pochopiť, ako fungujú rôzne aplikačné procesy. Znalosť čítania kódu ti umožní orientovať sa v situáciách, kde je potrebné analyzovať riešenia a komunikovať s programátormi, aj keď programovanie nie je tvojou hlavnou úlohou.

Ako integračný konzultant budeš pracovať s rôznymi typmi rozhraní, ktoré slúžia na prepojenie systémov a umožňujú efektívnu výmenu dát. Medzi hlavné rozhrania, s ktorými sa stretneš, patrí SOAP a REST Webservices.

V rámci svojich úloh sa budeš venovať aj príprave odbornej dokumentácie v nemčine, ktorá tieto rozhrania podrobne popíše v podobe funkčných špecifikácií. Táto dokumentácia bude obsahovať detaily o metódach, formátoch správ, autentifikácii a ďalších technických parametroch. Hlavným cieľom je prepojiť technické požiadavky klientov a vývojového tímu tak, aby bola integrácia systémov vykonaná podľa presne stanovených požiadaviek.

Pri práci sa stretneš s rôznymi typmi databáz, ako sú napr. Oracle a DB2. Nemusíš byť  expertom na písanie zložitých SQL príkazov, je ale výhodou, ak sa v databázach dokážeš aspoň orientovať. Zložitejšie SQL requesty zvyčajne spracujú vývojári, základná znalosť databáz a orientácia v dátových modeloch ti však pomôže lepšie pochopiť kontext a problémy, s ktorými budeš pracovať.

Táto profesia ti umožní pracovať na medzinárodných IT projektoch v oblasti životného poistenia v msg life Slovakia. Staneš sa súčasťou nášho tímu Business & Integration IT konzultantov na Slovensku, kde posunieš svoje znalosti z oblasti analýz procesov na expertnú úroveň.

Plat Business & Integration IT konzultanta závisí od viacerých faktorov, ako sú napríklad predchádzajúce pracovné skúsenosti alebo znalosti obchodných procesov a produktov v oblasti poistenia. U nás ti ponúkame nadpriemerný plat a množstvo štedrých firemných benefitov. Ak chceš, aby tvoja kariéra IT konzultanta napredovala, prezri si voľné pracovné miesta v našej spoločnosti a pošli nám svoj životopis.

Okrem kvalitného zaškolenia našimi skúsenými kolegami zo Slovenska i z Nemecka ťa čaká online platforma vypracovaných e-learningov, kde sa môžeš interaktívne vzdelávať, a získať tak množstvo cenných informácií. Zaškolenie prebieha cez oblasť software testingu.

Ako IT konzultant v msg life Slovakia môžeš pracovať z domu alebo v jednej z našich krásnych kancelárií v Bratislave, v Košiciach alebo v Žiline. Záleží od teba,  ktorá forma spolupráce ti bude vyhovovať najviac a dohodneš sa na nej so svojím nadriadeným manažérom. Stretnutia so zákazníkmi a poradenstvo je možné vykonávať aj online, no netreba zabúdať na to, že nie všetci klienti preferujú tento druh komunikácie.

Ako tvoj budúci zamestnávateľ ti v msg life Slovakia ponúkame široké možnosti kariérneho rozvoja a ďalšieho rastu. Ak máš väčší záujem o oblasť business analýz a chceš sa v nej stať uznávaným odborníkom, môžeš sa zamerať na rozvoj svojich komunikačných, technických zručností a odborných znalostí. Týmto spôsobom sa môžeš vypracovať na špecialistu alebo senior experta vo svojom odbore.

Ak máš ešte vyššie ambície a záujem o riadenie firemných procesov, môžeš kariérne vyrásť na pozíciu čiastkového projektového vedúceho pre business procesy. Ďalšou možnosťou je oblasť projektového riadenia, kde sa môžeš stať project managerom. Závisí len od teba  a tvojich preferencií, či sa vyberieš odborným smerom alebo budeš  inšpirovať ostatných a riadiť tím. Naša spoločnosť ťa v každom prípade rada podporí – či už formou e-learningových kurzov, odborných školení, konferencií alebo certifikátov, ktoré ti pomôžu dosiahnuť vysokú úroveň know-how.

DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH

Chceš sa dozvedieť viac o práci na pozícii Business & Integration IT konzultant?

Ponuka práce business IT consultant na Home Office

Business & Integration IT konzultant potrebuje výborné analytické schopnosti, procesné myslenie a technické know-how (skúsenosti s vytváraním konceptov rozhraní, prácou s databázami, s dátovým modelom, mapovaním údajov, SOAP/REST Webservices).

Okrem vytvárania funkčnej špecifikácie a modelovania procesov je významnou oporou pre IT tester konzultanta, ako aj pri zabezpečovaní kvality novej funkcionality. Je zodpovedný za to, aby riešenie fungovalo tak, ako ho navrhol v spolupráci so zákazníkom a s projektovým manažérom.

Pracovný deň Business & Integration IT konzultanta sa vyznačuje množstvom stretnutí, tvorbou a prezentovaním návrhov, ako efektívne prispôsobiť náš systém potrebám zákazníka. Komunikácia a dokumentácia prebieha v nemeckom jazyku, ktorý konzultant denne využíva na vysokej úrovni.

Popis pracovnej pozície
Daj nám o sebe vedieť