Business & Integration IT konzultant

Máš technické myslenie, výbornú nemčinu a chuť hľadať funkčné riešenia? Baví ťa prepájať svet biznis požiadaviek a IT systémov? Staň sa súčasťou nášho tímu ako Business & Integration IT konzultant pre msg life Slovakia – jedného z popredných poskytovateľov IT riešení a poradenstva pre poisťovníctvo. Budeš pracovať s modernými systémami, navrhovať dátové rozhrania a spolupracovať s klientmi z nemecky hovoriacich krajín na riešeniach, ktoré majú reálny dopad.


Popis pracovnej pozície

ČO ŤA U NÁS ČAKÁ?

Tvoje pracovné úlohy a zodpovednosti:

  • analýza požiadaviek našich zákazníkov – poisťovní, najmä v oblasti integrácie systému msg.Life Factory alebo msg.Insurance Suite do ich IT prostredia,
  • tvorba odborných špecifikácií v nemeckom jazyku, vrátane funkčnej dokumentácie aj technického zadania pre vývojárov,
  • návrh sofistikovaných prepojení a rozhraní medzi systémami, práca s databázami, dátovým modelom a mapovanie údajov,
  • podpora pri konfigurácii a parametrizácii systému – navrhovanie nových funkcionalít a hľadanie najvhodnejších technických riešení pre zákazníka,
  • pravidelné konzultácie so zákazníkmi, úzka spolupráca na konfigurácii riešení a ich nasadzovaní do praxe,
  • príprava a realizácia workshopov, školení a prezentácií, zameraných na funkcionalitu systému a poistné produkty,
  • spolupráca s oddeleniami testingu a developmentu, prepojenie medzi zákazníkom a vývojom,
  • analýza chybovosti systému, návrh zlepšení, testovanie funkčností,
  • zodpovednosť za vybrané oblasti alebo čiastkové projekty.

Technológie a nástroje, s ktorými budeš pracovať:

  • JIRA,
  • SQL/práca s dátovým modelom,
  • SOAP/REST Webservices,
  • XML,
  • MS Office+Teams.

Požiadavky na zamestnanca

ČO V TEBE HĽADÁME?

Kľúčové znalosti (MUST HAVE):

  • minimálne SŠ vzdelanie v oblasti informatiky, matematiky alebo príbuzných odborov,
  • aspoň 3-ročné skúsenosti na pozícii Business Analyst, IT Analyst alebo IT Product Specialist v oblasti vývoja softvéru,
  • skúsenosti s tvorbou konceptov rozhraní, prácou s databázami a SQL, dátovým modelovaním a mapovaním údajov, SOAP/REST Webservices a XML,
  • predchádzajúce skúsenosti v oblasti poisťovníctva,
  • pokročilá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1) – schopnosť samostatne komunikovať so zákazníkom aj pripravovať odbornú dokumentáciu.

Oceníme tiež (NICE TO HAVE):

  • schopnosť čítať a orientovať sa v Java kóde,
  • znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni,
  • ochotu príležitostne absolvovať služobné cesty do zahraničia (max. 10 dní za rok).

Plat a benefity

ČO TI PONÚKAME?

  • mzda od 2 600 € brutto mesačne – konkrétna výška mzdy závisí od tvojich skúseností a bude výsledkom dohody,
  • nástupný bonus vo výške základnej mesačnej mzdy,
  • motivujúce odmeny a prémie (napr. vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy),
  • príspevok na stravné nad rámec zákona,
  • príspevok do III. piliera,
  • príspevok na hobby 200 € ročne,
  • 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec, deň plateného voľna na Silvestra
  • home office/office podľa vlastného výberu,
  • pružný pracovný čas,
  • interné aj externé vzdelávanie,
  • bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka s možnosťou získania prémie,
  • individuálny a priateľský prístup,
  • tímové športové aktivity,
  • zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje,
  • …a omnoho viac výhod nájdeš v časti Benefity.
Poslať životopis