Automatizovaná likvidácia udalostí pri úrazových poisteniach
Optimalizovaná digitálna multikanálová komunikácia
ZABAS Engage optimalizuje digitálnu komunikáciu s poistencami/osobami oprávnenými na finančnú pomoc a zjednodušuje komunikáciu so sprostredkovateľmi a terénnymi pracovníkmi.
Pre poisťovne, ktoré potrebujú digitálne white-label riešenie, aby mohli ponúkať širokú škálu spôsobov priamej komunikácie s poistencami. S týmto riešením môžu poisťovne výrazne znížiť náklady na procesy a pozdvihnúť zákaznícky servis na úplne novú úroveň. Zároveň umožňuje efektívnejší predaj produktov na sprostredkovateľských platformách.
White-label riešenie.
Aplikácia (iOS a Android) a webový portál.
Optimalizované predkladanie pre optimalizované spracovanie.
Nastavenie „next best actions“ pre predaj.
Štandardizovaná technológia rozhraní BiPRO.
Samoobslužné služby pre zákazníkov.