Project Management Officer – PMO IT

Ľutujeme, táto pracovná pozícia je uzatvorená.

Myslíš si, že by si bol vhodný kandidát? Pošli nám životopis a v prípade, že sa pozícia znova otvorí, radi ťa oslovíme. Neprehliadni ani aktuálne ponuky.

Kľúčové znalosti

  • Veľmi dobré znalosti Excelu
  • Prehľad v oblasti účtovníctva a finančného controllingu
  • Nemecký jazyk – stredne pokročilý (B2) a anglický jazyk – mierne pokročilý (B1)

Úlohy pre Project Management Officera - PMO IT

  • Podpora programových a projektových manažérov pri vedení projektov od prijatia zákazky až po fakturáciu.
  • Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
  • Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
  • Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
  • Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
  • Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
  • Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
  • Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
  • Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
  • Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).

Technológie a nástroje, s ktorými Project Management Officer - PMO IT

  • Plánovacie a controllingové systémy (CRP, ERP)
  • Jira
  • Confluence
  • Office 365
  • Teams Collaboration

Požiadavky pre Project Management Officera - PMO IT

  • Pracovné skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnosti alebo vo finančných inštitúciách výhodou.
  • Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
  • Veľmi dobré znalosti Excelu a Office 365.
  • Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
  • Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
  • Príležitostné cestovanie v rámci nemecky hovoriacich krajín.
  • Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
  • Flexibilita, samostatnosť, presnosť.

Naša ponuka pre Project Management Officera - PMO IT

  • Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá sa zaoberá vývojom softvérových riešení pre popredných klientov v oblasti poisťovníctva.
  • Príjemná pracovná atmosféra s profesionálnym a priateľským tímom kolegov.
  • Atraktvíne finančné ohodnotenie, motivujúce odmeny a prémie.
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu.
  • Systém zaujímavých zamestnaneckých benefitov v oblasti zdravia, vzdelávania a oddychu.
  • Kvalitné interné aj externé vzdelávanie, jazykové kurzy na pracovisku i nákup odbornej literatúry podľa vlastnej preferencie.

Atraktívne benefity

Čo ti ponúkame?

Home Office a flexi pracovný čas

Atraktívne finančné ohodnotenie

Občerstvenie na pracovisku

Podpora zdravia

Masáže a fyzio cvičenia

Kariérny rast a vzdelávanie

Firemná kultúra

Teambuildingové aktivity

FAQ

Otázky a odpovede

Hlavnou úlohou Project Management Officera je support projektových a programových manažérov vo zverených projektoch. PMO support job sa podieľa na podpore projektov, plánovaní a zabezpečuje administratívu v rôznych IT systémoch. PMO pripravuje reporty a je prvým kontaktom pre celý projektový tím.

Project Management Officer sa v msg life Slovakia zaobíde aj bez know how v oblasti poisťovníctva. Profesionálne skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnostiach alebo vo finančných inštitúciách sú samozrejme, veľkou výhodou, no dvere má u nás otvorené aj Project Management Officer, ktorý má predchádzajúce skúsenosti z iných oblastí.

Ako Project Management Officer budeš potrebovať predovšetkým pokročilé znalosti Excelu a Office 365, ako aj všeobecný prehľad v oblastiach účtovníctva, finančného controllingu a projektového riadenia. V msg life Slovakia sú na projektového officera kladené požiadavky najmä na jazykové znalosti z nemčiny (B2) a angličtiny (B1), ktoré využiješ pri dennodennej komunikácii. Vítané sú skúsenosti s office software nástrojmi ako napríklad Jira, Team Collaboration, Confluence.

Platové ohodnotenie PMO jobs na pracovnom trhu závisí od viacerých faktorov, akými sú predchádzajúce pracovné skúsenosti či nadobudnuté znalosti v oblasti PMO project management. Štartovacia mzda na trhu práce môže začínať u juniorných uchádzačov od 2100 €.  V msg life Slovakia okrem viac ako 70 benefitov ponúkame aj motivačný plat, mimoriadne finančné bonusy alebo napríklad bonus za odporúčanie kolegu.

PMO freelance jobs sa na trhu práce nevyskytujú často. U nás ti ponúkame kombinovanú formu Home Office/Office, pri ktorej môžeš pracovať z domu a pár dní v týždni ti na prácu poslúžia aj naše projektové kancelárie v Bratislave. Je na tebe, ktorá forma práce ti bude častejšie vyhovovať a na ktorej sa dohodneš so svojím priamym nadriadeným.

PMO práca si vyžaduje nielen všeobecné znalosti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu, ale aj zmysel pre tímovú spoluprácu a analytické myslenie. Očakávame, že budeš ovládať nemecký jazyk a taktiež, že budeš ochotný príležitostne navštíviť naše PMO project management office aj v nemecky hovoriacich krajinách.

DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH

Chceš sa dozvedieť viac o IT project management office job?

PrácaA sistent/-ka projektového manažéra - študent pre msg life Slovakia

Práca PMO zjednocuje pohľady konzultantov, vývojárov i klientov a je prvým kontaktom aj pre samotný projektový tím. Výkonný Project Management Officer sa stará o to, aby všetko fungovalo podľa plánu a požiadaviek klientov a svojich kolegov vedie k spoločnému úspechu. V msg life máš príležitosť rásť a rozvíjať svoje manažérske portfólio.

Tvojou hlavnou náplňou práce bude podpora projektových a programových manažérov pri vedení ich projektov v priebehu plánovania, implementácie a ukončenia projektu. Súčasťou práce je aktívna komunikácia v nemeckom jazyku. Zdokonaľuj svoje organizačné zručnosti v agilnom tíme v perspektívnej spoločnosti.

Popis pracovnej pozície