Business IT konzultant – procesný špecialista

Rozumieš zákazníkom a vieš vytvoriť odbornú špecifikáciu na základe ich potrieb? Dokážeš navrhnúť, ako prispôsobiť existujúce IT riešenie na mieru alebo priniesť nové nápady? Ak chceš byť spájajúcim elementom medzi používateľmi systému – zákazníkmi a softvérovým vývojom a hovoríš po nemecky, pridaj sa do nášho tímu ako Business IT konzultant – procesný špecialista pre msg life Slovakia, jedného z popredných poskytovateľov IT riešení a poradenstva v oblasti poisťovníctva.


Popis pracovnej pozície

ČO ŤA U NÁS ČAKÁ? 

Tvoje pracovné úlohy a zodpovednosti:

  • analýza požiadaviek našich zákazníkov – poisťovní,
  • vytváranie odbornej špecifikácie v nemeckom jazyku (funkcionálna časť a technické zadanie pre vývojárov),
  • pravidelné konzultácie so zákazníkom, podpora a poradenstvo pri nasadzovaní a prispôsobovaní nášho systému,
  • navrhovanie nových funkcionalít nášho systému a najvhodnejších technických riešení,
  • príprava a realizácia workshopov, školení a prezentácií týkajúcich sa poistných produktov,
  • analýza chybovosti, koncepcia a testovanie funkčností.

Technológie a nástroje, s ktorými budeš pracovať: 

  • JIRA,
  • XML tooly (PSPad, BeyondCompare),
  • SQL Developer, SQuirreL SQL,
  • MS Office+Teams.

Požiadavky na zamestnanca

ČO V TEBE HĽADÁME?

Kľúčové znalosti (MUST HAVE):

  • minimálne SŠ vzdelanie v oblasti informatiky, matematiky alebo príbuzných odborov,
  • aspoň 2-ročné skúsenosti na pozícii Business Analyst, IT Analyst alebo IT Product Specialist v oblasti vývoja softvéru,
  • analytické, logické a procesné myslenie,
  • výborné komunikačné schopnosti pre pravidelný kontakt so zákazníkom,
  • schopnosť stručne, jasne a výstižne štylizovať obsah,
  • plynulá komunikácia v nemčine aspoň na úrovni B2 (stredne pokročilý) alebo C1 (pokročilý).

Oceníme tiež (NICE TO HAVE):

  • predchádzajúce skúsenosti v oblasti testovania a poisťovníctva,
  • skúsenosti s čítaním Java kódu,
  • komunikatívna znalosť anglického jazyka,
  • ochotu príležitostne absolvovať služobné cesty do zahraničia (max. 10 dní za rok).

PLAT A BENEFITY

ČO TI PONÚKAME? 

  • mzda od 2 600 € brutto mesačne – konkrétna výška mzdy závisí od tvojich skúseností a bude výsledkom dohody,
  • nástupný bonus vo výške základnej mesačnej mzdy,
  • motivujúce odmeny a prémie (napr. vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy),
  • príspevok na stravné nad rámec zákona,
  • príspevok do III. piliera,
  • príspevok na hobby 200 € ročne,
  • 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec, deň plateného voľna na Silvestra
  • home office/office podľa vlastného výberu,
  • pružný pracovný čas,
  • interné aj externé vzdelávanie,
  • bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času,
  • individuálny a priateľský prístup,
  • tímové športové aktivity,
  • zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje,
  • …a omnoho viac výhod nájdeš v časti Benefity.
Poslať životopis