Riešenie digitálnej schránky na kontrolu transakcií
msg.Office je štandardný softvér pre plne automatizovanú kontrolu transakcií a správu dokumentov.
Pracovné postupy a používateľské rozhrania msg.Office sú navrhnuté tak, aby vyhovovali špecifickým požiadavkám odvetvia finančných služieb a poisťovníctva. To znamená, že máte všetko, čo potrebujete na efektívne spracovanie digitálnych transakcií. Hromady spisov a chaotický neporiadok v papierových dokumentoch sú minulosťou. Namiesto toho budete mať digitálny systém doručenej pošty, ktorý štruktúruje všetku vašu prichádzajúcu poštu a vytvára transparentnosť.
Poskytnutie REST API na používanie všetkých funkcií doručenej pošty.
Riadenie a monitorovanie transakcií a harmonogramov.
Kontrola nad oprávneniami a prístupom.
Informácie o nových, otvorených a uzatvorených transakciách.
Voľne definovateľné elektronické priečinky so štruktúrovaním podľa potrieb.
Dostupné ako súkromné cloudové alebo SaaS riešenie.