- Analytické myslenie
- Znalosti a prehľad v oblasti poisťovníctva
- Nemecký jazyk – pokročilý (C1)
Mzda: od 2600 € brutto
Odmeny: Štedré benefity
Forma úväzku: TPP/Živnosť
Forma práce: Home Office/Office
Miesto práce: Bratislava/Žilina/Košice
Termín nástupu: ASAP
Získaj u nás
množstvo benefitov
Home Office a flexi pracovný čas
Atraktívny plat a prémie
Občerstvenie a stravné lístky
Podpora zdravia
Dovolenka a voľno
Kariérny rast a vzdelávanie
Firemná kultúra
Teambuildingové aktivity
FAQ
Konzultant pre životné, neživotné, zdravotné či dôchodkové poistenie má na starosti tvorbu odborných konceptov a podrobných zadaní na prispôsobenie nášho softvéru potrebám zákazníka, ako aj poskytovanie podpory a poradenstva pri jeho nasadzovaní. Vytvára strategický plán podniku a planning project schedule pre exaktné napojenie nášho systému na príbuzné systémy zákazníka. Súčasťou jeho práce je teda aj strategické plánovanie, diagnostika systému a digital risk management, čiže riadenie rizík v podniku.
Musíš mať predovšetkým vynikajúce analytické, logické a procesné myslenie, skvelé komunikačné rovnako ako organizačné schopnosti, IT afinitu a prehľad v oblasti poisťovníctva. Na pozícii sa nezaobídeš ani bez kreativity, tímového ducha, zmyslu pre detail a nemčiny. Tieto vlastnosti využiješ najmä pri business process automation, čo je automatizácia obchodných procesov pre zabezpečenie IT enterprise security našich systémov.
Práca Business IT Consultanta je dynamická a plná stále nových a zaujímavých výziev. Medzi tvoje každodenné aktivity bude patriť stretávanie sa s našimi zákazníkmi, návrh konceptov na prispôsobenie nášho systému na základe zákazníckych individuálnych potrieb a následná prezentácia daných návrhov pre efektívne systems implementation našim klientom. Tým budeš zároveň slúžiť ako support pri nasadzovaní a prispôsobovaní nášho softvéru.
V závislosti od tvojich znalostí a predchádzajúcich pracovných skúseností si ako Consultant môžeš zarobiť od 2 600 €. Ak si ale dobrý biznis konzultant a hravo si poradíš aj v takej oblasti, ako je riadenie rizika, o svoj plat sa určite nemusíš obávať. U nás navyše získaš štedré zamestnanecké benefity.
Ako konzultant u nás môžeš pracovať z domu alebo z našej krásnej kancelárie v Bratislave, Žiline či Košiciach. Je tak na tebe, ktorá forma práce ti bude najviac vyhovovať a na ktorej sa dohodneš so svojím priamym nadriadeným. Stretnutia so zákazníkmi a poradenstvo je možné vykonávať aj online, no netreba zabúdať na to, že nie všetci klienti preferujú tento druh komunikácie. Business Consultant Remote jobs momentálne neobsadzujeme.
Nerobí ti problém systémová analýza či implementácia IT systému do príbuzných systémov podľa obchodných potrieb zákazníka a proces riadenia rizík máš v malíčku? Hľadáme konzultanta, ktorý má znalosti a profesionálne skúsenosti na pozícii Business IT Consultant alebo 3 a viacročné skúsenosti s testovaním softvéru. Pri práci využiješ svoje znalosti business objectives a naučíš sa, ako efektívne definovať ciele projektu, teda define project goals, aby boli splnené zákaznícke požiadavky a zároveň aby sme dosiahli funkčný, spoľahlivý a bezpečný softvér.
DETAIL PRACOVNÝCH ÚLOH
Business IT konzultant pre oblasť poisťovníctva potrebuje výborné analytické schopnosti a procesné myslenie, aby preskúmal zákaznícke požiadavky a ciele projektu, pochopil, aké sú základné príčiny problémov a našiel ich vhodné riešenia. Okrem vytvárania funkčnej špecifikácie a modelovania procesov je významnou oporou pre IT tester konzultanta, ako aj pri zabezpečovaní kvality novej funkcionality. Je zodpovedný za to, aby riešenie fungovalo tak, ako ho navrhol v spolupráci so zákazníkom a s projektovým manažérom.
Každý deň na tejto pozícii je iný a prináša nové témy a výzvy. Business konzultant prispôsobuje svoje pracovné postupy konkrétnemu projektu a individuálnym potrebám zákazníka. Vo všeobecnosti sa však dá povedať, že jeho pracovný deň sa vyznačuje množstvom stretnutí, vymýšľaním a prezentovaním návrhov, ako efektívne prispôsobiť náš systém potrebám zákazníka.
Popis pracovnej pozície