Zobraziť viac
Pri práci na tejto pozícii sa stretneš s agilnými princípmi vývoja softvéru, čo znamená, že dodávky softvérových verzií v našej IT spoločnosti prebiehajú v pravidelných krátkych intervaloch. Denne budeš spolupracovať s vývojármi, čiastkovými vedúcimi projektu a test manažérmi, aby si zabezpečil dodržanie dohodnutých termínov dodávok softvéru.
Ako Issue Manager preberieš zodpovednosť za dodávky nových softvérových verzií (delivery) a defect managementu. Rovnako sa postaráš o to, aby všetky procesy prebiehali v súlade so stanovenými organizačnými požiadavkami.
Issue manažér kontroluje a sleduje stav riešenia interných a externých chýb, change requestov a tém (epic). Je zodpovedný za obsah dodávok softvérových verzií pre zákazníkov a dodržiavanie termínov dohodnutých v rámci Release managmentu. Má veľký podiel zodpovednosti na tom, aká kvalitná bude dodávka softvérových verzií. Organizuje a zastrešuje pravidelné stretnutia s čiastkovými vedúcimi projektu i s testovacími manažérmi. V prípade potreby optimalizuje v spolupráci s kolegami procesy dodávok softvérových verzií.
Okrem toho Issue Manager poskytuje vyhodnotenie zozbieraných dát, prezentuje aktuálny vývoj jednotlivých úloh a problémov. Niektorí zamestnávatelia používajú pre podobné pozície označenie Request Manager alebo Service Delivery Manager.
Podmienkou na prijatie uchádzača je úspešne ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské štúdium. Viac ako tvoj diplom nás však zaujíma, či:
Ideálny kandidát na pozíciu Issue Manager by mal mať veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti. Musí vedieť presvedčivo komunikovať v nemeckom jazyku a vedieť rýchlo reagovať na vzniknuté problémy. Na tieto osobnostné predpoklady prihliadame pri pracovnej pozícii Issue Managera viac ako na vysokoškolský titul. Či už máš ukončenú strednú alebo vysokú školu v odbore IT, ekonómia, pedagogika alebo spoločenské vedy, toto je naša základná požiadavka.
Rovnako uvítame schopnosť konštruktívneho myslenia a znalosti SQL.
Keďže pracujeme v medzinárodnom tíme, ktorý riadi materská spoločnosť so sídlom v Nemecku, od kandidátov vyžadujeme výbornú znalosť nemčiny, a to slovom aj písmom (minimálne úroveň B2). Výhodou je tiež znalosť anglického jazyka. Ak potrebuješ svoje jazykové schopnosti obnoviť, vieme ťa podporiť prostredníctvom odborných kurzov, ktoré našim zamestnancom poskytujeme bezplatne.
Pri práci na tejto pozícii sa stretneš s agilnými princípmi vývoja softvéru, čo znamená, že dodávky softvérových verzií v našej IT spoločnosti prebiehajú v pravidelných krátkych intervaloch. Denne budeš spolupracovať s vývojármi, čiastkovými vedúcimi projektu a test manažérmi, aby si zabezpečil dodržanie dohodnutých termínov dodávok softvéru.
Ako Issue Manager preberieš zodpovednosť za dodávky nových softvérových verzií (delivery) a defect managementu. Rovnako sa postaráš o to, aby všetky procesy prebiehali v súlade so stanovenými organizačnými požiadavkami.
Issue manažér kontroluje a sleduje stav riešenia interných a externých chýb, change requestov a tém (epic). Je zodpovedný za obsah dodávok softvérových verzií pre zákazníkov a dodržiavanie termínov dohodnutých v rámci Release managmentu. Má veľký podiel zodpovednosti na tom, aká kvalitná bude dodávka softvérových verzií. Organizuje a zastrešuje pravidelné stretnutia s čiastkovými vedúcimi projektu i s testovacími manažérmi. V prípade potreby optimalizuje v spolupráci s kolegami procesy dodávok softvérových verzií.
Okrem toho Issue Manager poskytuje vyhodnotenie zozbieraných dát, prezentuje aktuálny vývoj jednotlivých úloh a problémov. Niektorí zamestnávatelia používajú pre podobné pozície označenie Request Manager alebo Service Delivery Manager.
Podmienkou na prijatie uchádzača je úspešne ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské štúdium. Viac ako tvoj diplom nás však zaujíma, či:
Ideálny kandidát na pozíciu Issue Manager by mal mať veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti. Musí vedieť presvedčivo komunikovať v nemeckom jazyku a vedieť rýchlo reagovať na vzniknuté problémy. Na tieto osobnostné predpoklady prihliadame pri pracovnej pozícii Issue Managera viac ako na vysokoškolský titul. Či už máš ukončenú strednú alebo vysokú školu v odbore IT, ekonómia, pedagogika alebo spoločenské vedy, toto je naša základná požiadavka.
Rovnako uvítame schopnosť konštruktívneho myslenia a znalosti SQL.
Keďže pracujeme v medzinárodnom tíme, ktorý riadi materská spoločnosť so sídlom v Nemecku, od kandidátov vyžadujeme výbornú znalosť nemčiny, a to slovom aj písmom (minimálne úroveň B2). Výhodou je tiež znalosť anglického jazyka. Ak potrebuješ svoje jazykové schopnosti obnoviť, vieme ťa podporiť prostredníctvom odborných kurzov, ktoré našim zamestnancom poskytujeme bezplatne.